27 April 2016

Η ταυτότητα


Ήταν ένα ήσυχο άτομο. Δεν πείραξε ποτέ κανένα. Ήταν η μάνα μου!
Ήταν ένα ήσυχο άτομο. Δεν πείραξε ποτέ κανένα. Ήταν ο πατέρας μου!
Ήταν ένα ήσυχο άτομο. Δεν πείραξε ποτέ κανένα. Ήταν ο αδελφός μου!
Ήταν ένα ήσυχο άτομο. Δεν πείραξε ποτέ κανένα. Ήταν η αδελφή μου!
Ήταν ένα ήσυχο άτομο. Δεν πείραξε ποτέ κανένα. Ήταν ο φίλος μου!
Ήταν ένα ήσυχο άτομο. Δεν πείραξε ποτέ κανένα. Ήτανε το μωρό μου!


Βασίλειο:                     Ζώο
Συνομοταξία:            Σπονδυλωτό
Ομοταξία:                  Θηλαστικό
Κατηγορία:                Ζώο με οπλές
Τάξη:                             Αρτιοδάκτυλο
Οικογένεια:                Βοοειδή
Υποοικογένεια:        Αμνοερίφια
Γένος:                            Πρόβατο
Είδος:                            Εξημερωμένο πρόβατο

Η ταυτότητα του θύματος βρέθηκε
Μα το έγκλημα δεν εξιχνιάζεται,
Γιατί δεν κατονομάζεται
Με θύτη ένα άλλοθι
Κρυμμένο ως τροφή,
Συνήθεια, παράδοση
Που δεν κατηγορείται,
Ούτε καταζητείται